L'Estadi Túria de València albergarà el Campionat Autonòmic de Clubs a l'aire lliure de la present temporada reunint els 12 millors clubs de la Comunitat. A partir de les 15,15 hores i al llarg de la vesprada es desenrotllaran les proves d'este campionat que és dels més importants que se celebren a la Comunitat Valenciana al llarg de la temporada. Recordem que la prova de salt amb Perxa es desenrotllarà en les pistes de Paterna a partir de les 16 hores la masculina i les 18,30 la femenina.
Cal destacar que al matí també al Túria seran els sub14 els que disputaran el títol autonòmic per equips dins del programa dels Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana. La jornada començarà a les 10.00 hores.
Per a concloure la competició en l'Estadi Túria el diumenge 18 serà el torn dels sub12 de la província de València celebrant el seu campionat Provincial escolar.