Este passat cap de setmana va tindre lloc el Campionat Autonòmic absolut de proves combinades. En categoria masculina l'or se'l va penjar l'atleta Pablo Trescoli i en dones va ser Carmen Ramos la que va pujar lo mes alt del podi.
Els atletes continúen polint el seu estat de forma de cara a esta temporada 2015/16 en la que ja estem immersos. Trescoli va superar en 250 punts al subcampió Marcos Ruiz (CA Fent Camí de Mislata) en un heptatló en el que l'atleta del CA Platges de Castelló va acabar sumant 5.237 punts.
Ruiz va colpejar primer i va ser el més ràpid en els 60ml amb 7.13, superant Jorge Ureña que va parar el cronòmetre en 7.14. Trescoli li va donar la volta a eixe començament i va ser el més regular del campionat. El seu triomf en l'última prova dels 1.000ml amb 2:44.07 va acabar de fer caure la balança cap al seu costat.
Així Pablo Trescoli es va coronar com a campió autonòmic absolut amb 5.237 punts, seguit de Marcos Ruiz amb 4.987, i tancà el podi l'atleta del CA València Terra i Mar Juan Llopis amb 3.872.
En categoría femenina es va viure una interessant lluita esportiva entre dos companyes d'equip. L'atleta Carmen Ramos, encara en categoría júnior, va aconseguir el triomf per davant de la plusmarquista nacional baix sostre, Bárbara Hernando.
De les cinc proves tres sigueren per a Ramos (60mv, pes i longitud) , una per a Hernando (800ml) i el salt d'altura se'l va portar Yolanda Pérez, atleta de la Joventut Atlètica d'Elx.
La classificació final va reflectir la magnífica actuació de Carmen Ramos que, amb 3.829 punts, no para de donar senyals de la gran atleta que és i pot arribar a ser. Bárbara Hernando es va penjar la plata amb 3.596 punts i el podi el tancà Alba Miralles, atleta també del CA Platges de Castelló, amb 3.342 punts.
A més del Campionat Autonòmic absolut de proves combinades també es va organitzar de manera paral·lela l'autonòmic de la categoria promesa. Eixa classificació final femenina la va encapçalar la castellonenca Magdalena Paradis amb 3.337 punts, seguida de la valenciana Paula Fuertes amb 2.987 punts, i el bronze se'l va penjar Laura Torca amb els mateixos 2.987 punts.
En hòmens l'or va ser per a Pablo Trescoli amb els 5.237 punts que també li donaren el campionat absolut, seguit de Marcos Ruiz amb els mateixos 4.987 punts que li donaren el subcampionat absolut.
Per: Carlos Domingo